gototopgototop
sreda, 26. jun 2013. Pretvori u pdf Odštampaj tekst Prosledi tekst
Promocija srpskog turizma u Ambasadi Srbije u Hagu
+ larger fontnormal font- Smaller font
TOSU organizaciji Turističke organizacije Srbije (TOS), holandskog ogranka Međunarodnog udruženja profesionalaca u oblasti turizma (Skal Nederland) i Ambasade Republike Srbije, u Hagu je 26. juna održana prezentacija srpskog turizma, uz učešće oko 90 turističkih profesionalaca i specijalizovanih novinara iz Holandije.

Otvarajući skup, ambasador Čedomir Radojković je naglasio da Srbija postaje sve interesantnija destinacija za Holanđane, o čemu svedoči i konstantan rast broja turista iz ove zemlje. Ukazao je da Srbija takođe postaje sve atraktivnija i za potencijalne investitore, uključujući i za one koji žele da kupe nekretnine kako bi povremeno, odnosno trajno boravili u Srbiji.

Potom su predstavnici TOS-a predstavili turističku ponudu Srbije, koja je ove godine fokusirana na promociju kulture i gastronomije. Naglasili su da je prošle godine 14,000 Holanđana posetilo Srbiju, što predstavlja rast od 8% u odnosu na prethodnu godinu, dok je broj noćenja bio veći za 9%. Posebno ohrabruje činjenica da postoji konstantan rast broja holandskih turista od 2009 godine, a najveći interes pokazuju za festival "Exit", tzv. „city break" kao i aktivne odmore. Poseban novitet ovog leta jeste specijalni voz Roterdam-Novi Sad koji će direktno odvesti zainteresovane Holanđane na "Exit".

Posle završetka zvaničnog dela programa, održan je tradicionalni srpski roštilj za učesnike skupa, koji su imali priliku da probaju srpsku hranu i piće i da se u neformalnoj atmosferi druže i razmene kontakte.

Među prisutnima bili su i predstavnici uticajnih medija (holandski dnevni list "De Telegraaf', specijalizovani turistički mesečnik 'Travelution") i vodećih turističkih agencija (među kojima i "Sun Air" i "Thomas Cook"), od kojih mnogi nameravaju da u narednom periodu pišu o turističkim čarima Srbije i posete je.
Ključne reči: Holandija