gototopgototop
среда, 26. јун 2013. Претвори у пдф Одштампај текст Проследи текст
Промоција српског туризма у Амбасади Србије у Хагу
+ larger fontnormal font- Smaller font
TOSУ организацији Туристичке организације Србије (ТОС), холандског огранка Међународног удружења професионалаца у области туризма (Skal Nederland) и Амбасаде Републике Србије, у Хагу је 26. јуна одржана презентација српског туризма, уз учешће око 90 туристичких професионалаца и специјализованих новинара из Холандије.

Отварајући скуп, амбасадор Чeдомир Радојковић је нагласио да Србија постаје све интересантнија дестинација за Холанђане, о чему сведочи и константан раст броја туриста из ове земље. Указао је да Србија такође постаје све атрактивнија и за потенцијалне инвеститоре, укључујући и за оне који желе да купе некретнине како би повремено, односно трајно боравили у Србији.

Потом су представници ТОС-а представили туристичку понуду Србије, која је ове године фокусирана на промоцију културе и гастрономије. Нагласили су да је прошле године 14,000 Холанђана посетило Србију, што представља раст од 8% у односу на претходну годину, док је број ноћења био већи за 9%. Посебно охрабрује чињеница да постоји константан раст броја холандских туриста од 2009 године, а највећи интерес показују за фестивал "Exit", тзв. „city breaк" као и активне одморе. Посебан новитет овог лета јесте специјални воз Ротердам-Нови Сад који ће директно одвести заинтересоване Холанђане на "Exit".

После завршетка званичног дела програма, одржан је традиционални српски роштиљ за учеснике скупа, који су имали прилику да пробају српску храну и пиће и да се у неформалној атмосфери друже и размене контакте.

Међу присутнима били су и представници утицајних медија (холандски дневни лист "De Telegraaf', специјализовани туристички месечник 'Travelution") и водећих туристичких агенција (међу којима и "Sun Air" и "Thomas Cook"), од којих многи намеравају да у наредном периоду пишу о туристичким чарима Србије и посете је.
Кључне речи: Холандија